1402-06-05 12:34
443
0
86255
برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین؛

کاروان خادم‌الحسین (ع) از گرگان عازم تمرچین شدند

فرمانده سپاه گرگان از اعزام کاروان خادم‌الحسین (ع) به تمرچین برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین خبر داد.

به گزارش گلستان ما، علی دیلم‌کتولی امروز در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: راهپیمایی عظیم اربعین جلوه‌ای باشکوه از حضور مردم آزادی‌خواه جهان است که وحدت مسلمانان را به رخ همگان می‌کشد.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعیت در حقیقت دینداری ملت ایران و گرایش جهانی معنویت را نشان می‌دهد، افزود: تلالو شور و شعور حسینی صحنه‌ باشکوهی از حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) را نشان می‌دهد، این حرکت عظیم توام با معرفت دینی دلهای مسلمانان را با حب حسینی به یکدیگر نزدیکتر کرده است.

فرمانده سپاه گرگان با اشاره به اینکه دینمداری مردم نسبت به ارزش‌های اسلامی کمرنگ نشده است، تصریح کرد: حضور گسترده زائران حسینی با وجود هوای گرم و محورهای پرترافیک غیرقابل وصف است، مردمانی که عاشقانه خود را به پایانه‌های مرزی می‌رسانند تا ارادت خودشان را به سید و سالار شهیدان نشان دهند همه حکایت از دلدادگی مردم به معنویت است.

دیلم‌کتولی افزود: زائرانی که برای زیارت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و علمدار کربلا حضرت اباالفضل العباس(ع) خستگی راه را به جان می‌خرند در مسیر حرکت کاروان‌های حسینی قابل توصیف نیست و زبان قاصر از وصف عشق و ارادات مردم در راهپیمایی معنوی اربعین است.

وی از اعزام کاروان خادم‌الحسین (ع) به تمرچین برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین خبر داد و گفت: حدود یک هفته است تعدادی از جوانان مذهبی شهر گرگان برای راه‌اندازی موکب اربعین در تمرچین استقرار پیدا کردند و به زائرین حسینی خدمات می‌دهند.

فرمانده سپاه گرگان با اشاره به اینکه دشمن برای ضربه زدن به اسلام و آرمان‌های اسلامی هیچ‌گاه فروگذار نمی‌کند، افزود: آنها همواره در تلاش هستند مردم را از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ناامید کنند اما حرکت بزرگ اربعین نشان می‌دهد مردم محکمتر از گذشته پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادند.

دیلم‌کتولی با بیان اینکه دشمنان از طریق تبلیغات رسانه ای به تحریف و دروغ روی آورده است، گفت: تلاش‌های مغرضانه دشمنان نشان‌دهنده ضعف و ناتوانی آنها در برابر حرکت جهانی اربعین حسینی است.

وی تصریح کرد: دشمن خودش را به خواب زده و نمی خواهد قبول کند مردم عاشق انقلاب اسلامی و رهبرشان هستند، مردم ما هیچگاه گول سخنان دروغ دشمنان و جبهه استکبار را نمی خورند و محکم و استوار پای دین و اسلام ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه گرگان گفت: این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است دشمن هیچگاه بر نمی تابد حرکت عظیم اربعین که از اقسا نقاط جهان به سمت کربلای معلی است را ببیند و همواره دست به شیطنت می زند.

دیلم‌کتولی گفت: مردم ما ثابت کردند تحت هر شرایطی پای این نظام ایستادند درست است سختی و مشکلات وجود دارد اما مردم انقلابی و ولایی ما هرگز دست از نظام و ولایت برنمی دارند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.